You are currently viewing איפה אתם תהיו כשהשיא יישבר? בבלוג החי כמובן – פריוויו שלישי/ אינדיאני

איפה אתם תהיו כשהשיא יישבר? בבלוג החי כמובן – פריוויו שלישי/ אינדיאני

BANG! BANG!

סטף היקר

אני כותב לך בשמי ובשם עוד כמה מאוהדי המשחק האהוב כל כך ובפינו בקשה – תשבור כבר את השיא. אנחנו, אוהדי ה NBA קשי היום, מוצפים כבר בכתבות ובניתוחים ובכתבות נרגשות, בציפייה לפני כל משחק בחודש האחרון בערך שאולי תקלע 20 שלשות וייגמר הסיפור. אני פונה אליך בכל לשון של בקשה שתגמור עם זה כבר. שנוכל כבר לשמוע את סטיבן איי סמית' צועק בהתרגשות שאתה הקלעי הכי טוב שהיה, שיהיה, שהוא כבר אמר את זה לפני כולם ושהוא כבר חשב את זה לפני שהוא אמר את זה. שנשמע ראיון מרגש עם ריי אלן שגאה בך, עם לברון בפרצוף משועמם שממלמל משהו על כמה שיאים זה חשוב כדי לא לפגוע בראס, בפיפן שיאמר שאם הוא היה בליגה של היום הוא היה קולע הרבה יותר, בצ'אק אומר משהו שלא ברור אם הוא מחמאה או ירידה עליך ועל הליגה.

הרי כולנו יודעים ששיאים זה לא בשבילך. בינינו, אתה לא יודע לשבור שיאים בסטייל. את שיא הנקודות שלך שנשבר כבר מול הניקס קלעת בהפסד. את העונה ההיסטורית שלך ושל הקבוצה שלך הס מלהזכיר. את 13 השלשות שקלעת בזמנו כשעוד לא ממש ידעת לשחק לצד דוראנט והיית בתקופה לא משהו. וגם עכשיו, במקום לקלוע מלא שלשות באחד המשחקים האחרונים השארת לך 2 שלשות למשחק הנוכחי שתקלע כנראה לפני המחצית, לא משהו. תשאיר את שבירת השיאים לשחקנים כמו ווסטברוק עם הבאזר ביטר המשוגע ההוא ואני מבטיח לך שאחרי המשחק הקרוב זה יהיה כבר מאחוריך. הרי הקבוצה עוד צריכה שיפור ויש עוד הרבה עבודה, אז אנא ממך תפסיק להתמהמה ותגאל את כולנו מהייסורים האלה. נכון, בכל המשחקים האחרונים השדרים התאמנו בבית מה הם יצעקו כשהשיא יושווה ואז כשיישבר, ואני לא אתפלא אם היה משבר סמוי בין TNT ל ESPN בעניין. אני יודע שאתה אולי מרחם על רג'י מילר אבל מהיכרות איתו הוא יסתדר, גם מארק ג'קסון כבר התגבר עליך. המדיסון סקוור גארדן הוא מקום ראוי מספיק וכולנו נסלח לך אם זאת תהיה שלשה פנויה מהפינה, אין צורך בעלייה מכדרור או במהלך של 4 נקודות. בבקשה סטף, יש לנו מספיק על הראש. אה, ואם אתה יכול על הדרך לקלוע 15 שלשות במשחק הקרוב לפני שקליי חוזר כדי שגם זה יהיה מאחורינו, אודה לך מאוד.

ועכשיו ברצינות. זכות גדולה נפלה בחלקנו לראות אותך בשיאך ואנחנו מקווים שזאת רק ההתחלה. אני רק שמח שלא שברת את השיא אתמול מול אינדיאנה, על זה לא הייתי סולח. בבקשה, וורדל סטפן השני, בשביל כולם. תשבור כבר את השיא.

הלילה נזמן אלינו את טום ווייטס שחגג יום הולדת לפני שבוע ובעולם מקביל היה יכול להיות שדרן NBA לא רע.

02:30     ברוקלין נטס (8-19) – טורונטו ראפטורס (14-13)

הביתית

אין הרבה מה לחדש בגזרה של הנטס. הקבוצה ממשיכה להפסיד לעילית של הליגה (וליוסטון, אבל בעצם מי לא) ולנצח את כל השאר. מה שכן מעודד בקבוצה של סטיב נאש הוא האופן שבו זה קורה: הגנה. ברוקלין מחזיקה בהגנה החמישית בליגה מה שלא מחייב אותה לשים את הרגל על דוושת ההתקפה ולנהל נכון את הדקות. השאלה שעולה, ויכול להיות שתהיה רלנווטית להערב, קשורה בפיזיות שהקבוצה מראה בעיקר בצבע, כשגריפין כבר לא ואולדריג' לא מותאם להתמודד עם האמבידים של הליגה. הקבוצה נמצאת במקום ה 19 בריבאונד ובמקום ה 28 בריבאונד התקפה כך שכל פוזשן יקר עבורם וחייב להיות מנוצל עד הסוף. כשברוסטר יש את דוראנט, הארדן וג'ו האריס (תיאורטית), הזדמנות שנייה בהתקפה יכולה לייצר נקודות כמעט וודאיות. הסיכוי שקלעים פסיכיים כמו דוראנט יחטיאו שתי זריקות רצופות קטן בהרבה מזה של קלעי בינוני. חוסר היכולת להשיג עוד פוזשנים לא מאפשר לקבוצה לתת תפוקה טובה יותר ומחייב ריכוז מירבי בהתקפה. המשימה במשחק הקרוב תהיה לא פשוטה כשמול ברוקלין תעמוד קבוצה פיזית וקשוחה שמדורגת שנייה בליגה בריבאונד התקפה. אפשר לומר בזהירות שאחד הפרמטרים החשובים שעליהם יוכרע המשחק יהיה הסגירה לריבאונד של שתי הקבוצות, כאשר טורונטו קולעת מזעזע העונה מכל הטווחים וכל ניסיון שני שלהם יהיה פשוט מיותר מבחינת ברוקלין. מלבד זאת, שאלת הקצב, ובעיקר כשהכוכבים על הספסל, היא די משמעותית. הקצב של ברוקלין די גבוה והיא מתקשה בעיקר מול קבוצות שמשחקות מהיר יותר ומכריחות אותה לשמור בהתקפות מעבר. ההגנה הסולידית של הנטס תלויה בעיקר בתיאום הגנתי ובשמירה אישית טובה ובמשחק המהיר שחקנים כמו הארדן נהיים לא רלוונטיים (כן, הוא שומר סבבה בהחלט). הערב זאת לא תהיה בעיה כי ההתקפה של טורונטו איטית למות והנתון הזה בהחלט משחק לידיים של קווין וחברים. פול מילסאפ בפרוטוקול קורונה.

האורחת

האלופה לשעבר חוזרת לעצמה? 4 נצחונות מ 5 המשחקים האחרונים מרמזת על האפשרות שאולי כן. הקבוצה של ניק נרס לא שיחקה שבוע שלם וטוב שכך היות והיא הייתה אמורה לשחק מול שיקגו בחמישי, הערב מול הנטס ובשבת מול הווריירס. בסוף היא מקבלת את הגרסה המקוצרת ותעלה למשחק סופר-מסקרן מול ברוקלין כשבאמתחתה כמה משחקים שיכולים לשדר אופטימיות אחרי פתיחה מזוויעה של העונה. בלי אף שחקן ברוסטר שחוצה את רף 20 הנקודות למשחק הקבוצה תלויה בעיקר בשלושה פרמטרים: הגנה, איבודים וריבאונד. בחמשת המשחקים האחרונים, ההגנה של טורונטו קפצה מהמקום ה 16 הכללי למקום ה 3 הכללי, וזה מול קבוצות כמו מילווקי ווושינגטון, זה למרות שההתקפה נשארה פחות או יותר באותו המקום. הנקודה הזאת חשובה משום שניק נרס כנראה מבין שהוא לא יכול לייצר נקודות יש מאין, בטח לא כשבכל משחק חסר לו שחקן התקפה משמעותי, אבל הפוטנציאל ההגנתי של הקבוצה והיכולת שלה לשלוט בקצב המשחק הוא המפתח לניצחון משחקים שהם אמנם לא מאוד יפים אבל ממש יעילים. בנוגע לאיבודים, בחמשת המשחקים האחרונים טורונטו מאבדת הכי פחות בליגה, כמעט 10 איבודים למשחק. זאת לא חכמה כשההתקפה לא מוסרת אבל ואן-וליט, סיאקם, אננובי (שלא ישחק הערב) ובושה יודעים לעבוד עם הכדור בידיים שלהם ואין שום צורך שהקבוצה תתחיל לשחק משחק דינמי עם סיכוי לאיבוד פוזשנים. החלק השלישי של הריבאונד דובר כבר ביחס לנטס ולא ארחיב עליו, רק אעיר שאמנם מדובר במדגם קטן של חמישה משחקים אבל הוא יכול בהחלט להעיד על מגמה. המשחקים האחרונים של הראפטורס לא היו מול נמושות והערב יש לה הזדמנות לבחון את השינוי מול קבוצה עדיפה עליהם בוודאות. כל זה כאמור בלי אננובי, אצ'יווה וקהאם בירץ' שלא יתלבשו. בהצלחה.

עוצרים בווגאס: משהו מרגיש טוב בטורונטו, למרות החוסרים. אהמר על משחק צמוד וניצחון של טורונטו ב 3.

02:30     ניו יורק ניקס (15-12) – גולדן סטייט ווריירס (5-22)

הביתית

הניקס נראים רע. עם שלושה נצחונות מתוך עשרת המשחקים האחרונים ומשחקים קשים מאוד הם לא מצליחים למצוא את עצמם וקורסים ערב אחרי ערב. ההתקפה וההגנה, במקום ה 18 וה 24 בליגה בהתאמה, לא מתפקדות בלשון המעטה והתוצאה היא בלגן לא קטן על המגרש. אר ג'יי בארט, המקור השני הכי חשוב לנקודות עבור הקבוצה לא שיחק בשבוע האחרון וגם לא יעלה הערב, מה שדורש משאר השחקנים להוציא רזרבות שאין להם. ווקר כבר היסטוריה, דרק רוז ראוי לכל השבחים ופורנייה קולע לא רע אבל זה פשוט לא מספיק, בטח כשהקבוצה לא מצליחה לייצר עצירות. דילון בורקס מתברר כפוטנציאל התקפי טוב אבל הוא לא יציב ואת התפוקה שהוא נותן אחת ל 5 משחקים הקבוצה צריכה על בסיס יומיומי. מה בכל זאת יש? ג'וליוס רנדל. האולסטאר שבעונה שעברה נתן עונה פנומנלית עוד יכול למצוא את עצמו השנה ולהיות בלתי עציר כמו בימיו הטובים. השנה הוא לא פוגע מחוץ לקשת וזורק משם המון ויכול להיות שכדאי לו לחשוב על האפשרות להיות סנטר שמרני יותר ולחזק את הייתרון היחסי שיש לניקס בצבע בכל מקרה. הקבוצה קולעת טוב משלוש גם בלעדיו (36%, מקום 9 בליגה) אבל בכל הנוגע לאחוזים מהשדה המצב נוראי ונוכחות פיזית שלו בצבע או זריקות מיד-ריינג' יכולות לפתור את הבעיה. כמובן שהבעיה של הקבוצה עמוקה יותר אבל זאת יכולה להיות התחלה בכיוון. אני בהחלט חושב שיש לניקס השנה יש מקום בפלייאוף ושת'יבודו צריך לעשות פחות פרצופים ויותר לעבוד.

האורחת

אחרי ששמנו את נושא השיא מאחורינו, אפשר לחזור לכדורסל. הקבוצה של סטיב קר נמצאת בראשות הליגה יחד עם פיניקס (ישתנה במשחק ביניהן בקרוב) וסופסוף אפשר לומר שהם חוזרים לקרקע. הפתיחה החלומית, נרצה או לא נרצה, הייתה שילוב של לוח משחקים קל, יריבות שעדיין לא היו מאורגנות ולא מעט מזל. האם זה אומר שהקבוצה לא יכולה לרוץ עד הסוף? ממש לא. זה בעיקר אומר שלמרות שג'ורדן פול הוא שחקן מצוין ושוויגינס מתחיל להיראות כמו באטלר (לטעמי לפחות) זה עדיין לא אומר שהקבוצה אמורה לנצח בלי סוף בהפרשים אסטרונומיים. יש לה כמה חסרונות בולטים ובראשם העובדה שסטף משחק רע במשחקים האחרונים ושעדיף לה להבין את זה עכשיו במקום באפריל. עדיין, ההגנה של הקבוצה מדהימה וממשיכה להיות ראשונה בליגה והדבר לא השתנה במשחקים האחרונים. גרין הוא בית ספר מהלך, וויגינס שומר אישי מדהים וקוון לוני מתחיל לגרום לי לחשוב שהם לא צריכים סנטר "טבעי". אחת ההנחות של קר בעונות האחרונות הייתה שההגנה וההתקפה תלויות אחת בשנייה – אנרגיה הגנתית טובה מייצרת נקודות והפוך. העונה אפשר לראות לפחות באופן חלקי שהמשוואה לא נכונה, ולמרות משחקים דלים התקפית כמו במשחק האחרון מול הפייסרס הקבוצה מצליחה לייצר עצירות ולנצח גם משחקים מכוערים (יפהפיים!). בנוגע להתקפה, עוד מוקדם לדעת. היכולת של שחקני המשנה נפלאה ומצילה לא מעט משחקים בהם הפותחים לא פוגעים אבל לאורך זמן צריך לראות אם זה יישמר. האם אחרי האולסטאר ובפלייאוף יהיה אפשר לסמוך על פורטר וטוסקנו-אנדרסון? אין ממש דרך לדעת אבל ככל שיקבלו יותר דקות ויצברו ביטחון יש סיכוי שיהיה שם גם במאני טיים. ויש את המשחק הלילה, בו הקבוצה לא אמורה להתקשות כאשר עצירה של רנדל תהיה מספיקה בהחלט בשביל W, גם בצד הלא נכון של הבק-טו-בק. השמירה של ניו יורק על קשת השלוש לא טובה בלשון המעטה ואין לה מספיק שומרים לשלוח על סטף בחילופים. כל עוד רנדל נמצא מחוץ לצבע גרין יכול לעשות גרין ולרוץ לבד עד הסל לנקודות קלות או לשלשה פנויה וזה בהחלט יספיק. קליי בחוץ, לא להרבה זמן…

עוצרים בווגאס: סטף אוהב את מדיסון סקוור גארדן והקארמה אוהבת את סטף. ג"ס ב 17.

05:00     פורטלנד טרייל בלייזרס (16-11) – פיניקס סאנס (5-21)

הביתית

לולא דטרויט הייתה קיימת בעולם, היה אפשר לומר שהבלייזרס לא ניצחו משחק מאז ה 24 בנובמבר, כמעט שלושה שבועות. אבל מה לעשות והבוכנות היו חייבות להרוס את רצף 9 ההפסדים (בקרוב 10) של פורטלנד, שלהגיד שהיא נראית נורא יהיה לא מכבד עבור קבוצות שבאמת מנסות. מדובר בקבוצה שיש לה רוסטר טוב, שני כוכבים שלפחות אחד מהם משחק בכל משחק ולא מעט אפשרויות מעניינות בשני צידי המגרש. הבעיה היא שאין לה הגנה. הרייטינג ההגנתי של הקבוצה עומד על 112.6, מקום 28 בליגה והיא פשוט לא מסוגלת לעצור, ובכן, אף אחד. נורקיץ' בעונה טובה לא ממש הסתדר עם טאונס במשחק הקודם כך שלא נראה לי שאייטון מגיע מפוחד במיוחד (כנראה לא ישחק, אבל עדיין הוא לא פוחד). בצד ההתקפי, בו הבלייזרס אמורים לפרוח במסגרת האפשר, המצב לא הרבה יותר טוב והקבוצה נמצאת בחלק התחתון של הטבלה באחוזים מהשדה ומהשלוש. נצטרך לחכות ולראות את מצבו של מקולום ואם יהיה לשני הכוכבים מספיק זמן ביחד אולי זה יספיק לריצת פלייאוף אחרונה לפני שמעבירים את המפתחות לבן סימונס.

האורחת

פיניקס מגיעים למשחק אחרי הפסד גדול לקליפרס ועם לא מעט כאב ראש של פציעות. הלילה אייטון ובוקר לא יכבדו אותנו בנוכחותם כך שמקגי יצטרך להיות אחראי על הצבע ושאר השחקנים צריכים לקלוע. האמת, זה לא דחוף הערב כשהיריבה שלהם נמצאת במקום האחרון בליגה בשמירה על קשת השלוש, אבל בכל זאת כדאי לקבוצה לעשות מאמץ לנצח משחק שאמור להיות טיול קליל, בטח כשמחכים להם לא מעט משחקים קשים בקרוב. ההגנה המצוינת של הסאנס שלא הייתה מספיקה בשביל לעצור את פול ג'ורג' אמש תצטרך בעיקר להתמקד בלילארד ולתת לטעויות שלו ושל שאר הקבוצה לעשות את ההמשך.

עוצרים בווגאס: שני הפסדים רצופים לפיניקס? לא נראה לי. שמשות ב 7.

Subscribe
Notify of
136 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
14 בדצמבר 2021 16:06

איזה פריוויו אליפות!

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin
14 בדצמבר 2021 16:30

פריוויו מעולה, תודה רבה אינדיאני. השיא ישבר! 😉

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2021 16:46

תודה אינדיאני אחלה פריוויו. רק הכל הפוך 🙂 נטס יביסו ג״ס יפסידו וגם פיניקס 🙂
כמה סמלי שסטף ישבור את השיא דווקא במכה. נהדר 🙂
.
אני רק אניח את זה כאן 🙏
https://twitter.com/TheNBACentral/status/1470759888569737217?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1470759888569737217%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_c10&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.sport5.co.il%2Farticles.aspx%3FFolderID%3D403docID%3D389182

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

שוקינג 🙂

יאללה אני מוכן לקלוט את ראס לפילי עד סיום העונה בשביל הצחוקים ולראות אם אמביד יעמוד בקצב שלו 🙂
תמורת דני גרין שמוזמן ללכת ללייקרס

NBA בדם
Editor
14 בדצמבר 2021 18:09

הלייקרס צריכים בדיוק את ההפך מראס ופילי צריכים את ההפך מסימונס.
הלייקרס צריכים שחקן אולאראונד, שומר, מוסר וחותך לסל ברמה גבוהה.
פילי צריכים נפיצות וביצים ולמרות שראס לא יעיל בעליל אבל הנפיצות והאופי שלו מתאימים לפילי שמשוועים לשחקן דומיננטי(זה לא אתה טוביאיס האריס).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NBA בדם

מוכן לתת לו עד סוף העונה חוזה לראס. יאללה ראס רוץ ותראה לנו. מעניין אותי לאן פילי יכולה להגיע איתו. יחד איתו אני מביא גם כמה אוהדים לפילי ביניהם דה שוט שחייבים את הקליעה שלו. הוא יותר מידי שקוע בנטס שם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אגב לייקרס יקבלומאת דני גרין מה שלברון צריך שחקן הגנה עם 3

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2021 20:08

אני עובר עם ראס עסקת חבילה אפילו ללייקרס הגעתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

ראס ואמביד הצגה שאי אפשר יהיה להחמיץ

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2021 22:23
Reply to  דה שוט

vibrations of lunacy
😂😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14 בדצמבר 2021 17:04
Reply to  דה שוט

דה שוט בוא לכפר,עזרה SOS מחכה לך,סודיות מובטחת

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2021 17:12

חחחחח תקרא את ״במושבת העונשין״ של קפקא 🙂 ככה תסתיים העונה הזאת
״בצדק תנהג״ 😂😂😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14 בדצמבר 2021 17:50
Reply to  דה שוט

אני כבר במושבת עונשין 🤩🤩🤩

דה שוט
דה שוט
14 בדצמבר 2021 17:56

😂😂😂😂

asaf
14 בדצמבר 2021 17:35

פריוויו נפלא אינדאני. ממש אוהב את הבחירות המוזיקליות.
אין כמו המדיסוו סקוור גארדן בשביל לשבור את שיא השלשות.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
14 בדצמבר 2021 17:42

תודה על הפריוויו
ללוחמים יהיה קשה לדעתי:
1. הקרקס סביב השיא של סטף רק פוגע בהם לדעתי.
2. הייתה להם תקלה במטוס והם טסו רק היום, וזה החלק השני של בק טו בק. אם הם לא יפתחו פער בהתחלה העייפות יכולה להשפיע.

etayle
etayle
14 בדצמבר 2021 18:18

בנטס גם למרקוס במבי ועוד שני שחקנים בפרוטוקול קורונה. מעניין כמה דקות דוראנט ישחק.

etayle
etayle
14 בדצמבר 2021 18:19

התחילו שמועות שראס מועמד לטרייד, אין לי מושג מי תיקח אותו(זרקו הנטס תמורת האריס, לא נראה לי יכלול משהו מעניין).

thetroll
thetroll
14 בדצמבר 2021 18:35
Reply to  etayle

עד שדוראנט נפטר מראס נראה לך הוא יסכים שיחזור? סבל ממנו מספיק. לא יקרה בקיצור 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

צודק אין שום סיכוי לנטס. זה יהיה לאיזה קבוצה כמו אינדיאנה או משהו בסגנון

thetroll
thetroll
14 בדצמבר 2021 18:36

אחלה פריוויו תודה אינדי גם על המוסיקה המשובחת

רן הנרגן
רן הנרגן
14 בדצמבר 2021 18:43

הסוד הוא ששחקני ג"ס הורידו את הרגל מהגז כדי שאחרי שקלי יחזור והקבוצה תתן ריצה אפשר יהיה לכתור לו כתרים ולתלות את השיפור בו.
.
ג"ס הביאו את המאמן הסרבי של יוקיץ בשביל ויסמן אבל מי שמנצל את זה לשיעורי חינם זה לוני.
.
אנקדוטה קטנה. הראו קטע מהאימון ולוני ניסה לדחוף את האיש, הנ"ל בנוי כמו חבית אבל רק 2 מטר. לוני לא הצליח להזיז אותו סמ ממקומו וזה לא כי לוני חלש במיוחד.

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
14 בדצמבר 2021 19:06

איזה עצבים ארבעה שחקנים של הנטס לא עולים בגלל פרוטוקול קוביד – למרקוס, במברי, גבון קרטר וגיימס גונסון.
יתרה מכך וגרוע יותר – גם דוראנט במצב לא ברור (questionable) עקב כאבים בקרסול הימני (באמת הייתה לא נחיתה מוזרה מול דטרויט). נקווה שזה לא רציני.

רן הנרגן
רן הנרגן
14 בדצמבר 2021 19:13

שני משחקים של שיקגו נדחו. זו רק ההתחלה. מספר החולים יעלה והליגה לא התעקשה מספיק על חיסונים ראויים ואינטנסיביות של בדיקות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה יתחיל להתפשט תכף פילי סבלו מזה קשה.
לדעתי צריכים לשחק כולם עם קורונה😎

מנחם לס
Admin
14 בדצמבר 2021 19:30

אני אהיה בבלוג החי!. פריוויו ענק.
תודה אינדיאני. הסרטונים/שירים הם משהו-משהו

bobby
bobby
14 בדצמבר 2021 19:57

תודה על פריוויו נהדר!
פורטלנד צולעים בטירוף, מעניין אם הם יצליחו להתעדת בדומה לבוסטון של השבוע האחרון, או שהקריסה תמשיך והם יתחרו על מיקום טוב בלוטרי..

thetroll
thetroll
14 בדצמבר 2021 20:10
Reply to  bobby

געגועים ל… טרי סטוטס… 🙂
מי היה מאמין. פורטלנד מזעזעים העונה ודוקא נראה היה שהתחזקו. דרך אגב דיים ממשיך להתבטא באותה צורה – לא מעוניין שטרידו אותו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

מסתבר שבליגה הזאת עדיף לפעמים לומר בהצלחה לשחקנים מאשר לגרום להם לשמור 😂😂😂

thetroll
thetroll
14 בדצמבר 2021 22:20

חחח

Reuven Barel
Editor
14 בדצמבר 2021 20:10

קראתי בכמה מקומות שהמשחק ש״גילה״ את סטף לעולם היה בMSG בעונת 2013 (עם כמה נסיבות שסייעו כמו ההרחקה של דייויד לי).
בפרספקטיבה שלכם זה נכון ? אני זוכר כמה משחקים גדולים שלו לפני.

thetroll
thetroll
14 בדצמבר 2021 20:17
Reply to  Reuven Barel

מכה על חטא אני בכלל לא הבחנתי שהוא קיים או שיש בו משהו מיוחד עד שנוצחו על ידי הקליפרס בסדרה הענקית ההיא בפליאוף של 2013/14. אז חשדתי.

גיא הירוק
Admin
14 בדצמבר 2021 20:10

הסאנס הפסידו אתמול לקליפרס כאשר אלו ללא פול ג'ורג'.
הסיבה היא שלקבוצה כרגע גבוה אחד כשיר (מגי). זהו.
מוסיפים את חסרונו של בוקר, ואת ההגנה הנהדרת של מוריס (הוא יודע להציק לסאנס… למד משהו בתקופה שלו במדבר) ומגלים את הסיבה להפסד.
.
הלילה שוב הסאנס ללא גבוהים, רק שהפעם הם בחלק הלא נעים של באק-טו-באק משחקי חוץ.
לא נראה לי שהסאנס צוללים את המשחק עם ניצחון.
.
אחלה פריוויו, תודה.

Reuven Barel
Editor
14 בדצמבר 2021 20:49

גם במשחק הקודם בפורטלנד הם היו בלילה השני של בק 2 בק.

thetroll
thetroll
14 בדצמבר 2021 22:22

קראתי שגם בוקר וגם איטון הם GTD אין מצב שישחקו היום?

gonzi
gonzi
14 בדצמבר 2021 21:13

תודה רבה.
נקווה שפורטלנד יצליחו לגנוב ניצחון.

אלכס דוקורסקי
Editor
14 בדצמבר 2021 21:24

סקירה מעולה.
סביר שאנום את שנתי, כשקארי יעשה זאת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה נתן קליר פאת לשיקצה למחר וברח מהמשחק. יש לי עכשיו את המאבס ואת גורי הזאבים שהשיקמה יעשה עליהם שרירים ושאגות לאוהבי הקוסט טו קוסט

AD
AD
15 בדצמבר 2021 0:55

מה אלם אומרים על סימונס תמורת ווסטברוק? זה גם מסדר את החמישייה לברון רכז THT שוטינג מלו סמול סימוס פאוור ודיוויס בסנטר

אור
אור
15 בדצמבר 2021 1:03
Reply to  AD

הלייקרס לוקחים בשתי ידיים מן הסתם, רק למה שהסיקסרס יעשו את זה לעצמם

AD
AD
15 בדצמבר 2021 1:06
Reply to  אור

הם צריכים את האנרגיות שראסל מביא למגרש והוא יכול להדליק את הקבוצה וזה גם ישים את הקבוצה באור הזרקורים

אור
אור
15 בדצמבר 2021 1:28
Reply to  AD

גם אם אתה צודק פילי יקבלו על סימונס יותר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15 בדצמבר 2021 2:41
Reply to  AD

את האנרגיות שראסל מביא למגרש
חחחחח
איזה אנרגיות ? הקלינגים או החירבונים או הראש בקיר
אוהדי ל.א תחנקו עם האהבל הקלינגי שהשיקוץ הביא לכם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  AD

לא. ראס רק תמורת דני גרין ורק עד סיום העונה.

וניל טרופי
וניל טרופי
15 בדצמבר 2021 1:50

תודה על הפריויו, מיותר כל הקרנבל מסביב לשיא כל שנה נשברים שיאים יאללה שישבר ונמשיך. לגבי ווסטברוק נראה לי שרק הניקס מספיק משוגעים לקחת אותו בתמורה לקמבה.

Smiley
Editor
15 בדצמבר 2021 2:46

NBA Retweet
@RTNBA
RECORD BREAKING SHOT! 🚨

Steph Curry, greatest shooter ever. 🔥
https://twitter.com/RTNBA/status/1470917468302553088?s=20

Smiley
Editor
15 בדצמבר 2021 2:47
Reply to  Smiley

Ballislife.com
@Ballislife
CONGRATS STEPH CURRY
Most Threes in NBA history (2,974)

He also has the most 3PTS in
A single season (402)
The playoffs (470)
The Finals (121)
A Finals game (9)
A calendar month (96)
& 22 games with 10+ 3PTS (no other player has more than 5)

Smiley
Editor
15 בדצמבר 2021 2:47

Shams Charania
@ShamsCharania
Bucks' Giannis Antetokounmpo has entered health and safety protcols and is out vs. Indiana on Wednesday.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 2:51

בווווווווםםםםםםםםםםםםםםם
סטף שבר את התקרה עם שתי שלשות, זהו, אפשר להתקדם הלאה….

etayle
etayle
15 בדצמבר 2021 2:53

פספסתי את השיא? אוי ויי. מסע מיותר.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 2:55
Reply to  etayle

לא פספסת כלום
עוד יום במשרד, אפשר לחזור לישון.

etayle
etayle
15 בדצמבר 2021 3:03

מי זו השדרנית במשחק של הנטס? איך אומרים תביאו את הבורקסים..

ברוך רובין
ברוך רובין
15 בדצמבר 2021 3:29

דוראנט כסף בבנק, מה קרה לקציצה הארדן?

Warrior
Warrior
15 בדצמבר 2021 4:33

ממש חבל שאבדיה לא בגולדן. השיטה תפורה עליו, זה בול איך שהוא יפרח.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 4:44

איזו שלשה של דריי
MVP

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 4:46

הוא גם מגן על חלל הבהמה הזה. כשהוא רוצה, שום דבר לא עובר, גם ציון השמן.

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
15 בדצמבר 2021 5:50

יש למישהו קישור למשחק עכשיו?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 4:47

סטף מתרגש כמו ילד קטן ב MSG.
עושה הצגה לקהל ולצופים בבית.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 4:48

טיבס חייב להרביץ שם בטוסיק לכמה שחקנים ורצוי שעה קודם.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 4:50

דלייק גריפינפון גופה מרקיבה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 4:52

פון פליט הפסיד את המשחק בברוקלין. אני בטוח שנרס מרט את כל השערות באף כשהוא החמיץ.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 4:53

הערכה בברוקלין, דוראנט עם טריפל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 4:58

מה קרה לבלוג? הפך לבלוק חי, מה זה? שימחל'ה, אתה מדבר אל עצמך?

Smiley
Editor
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה דוראנט ופטי מנגבים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 5:03

נרס השחקן השישי של טורונטו, מבלבל שם את דוראנט ומונע יתרון של 4.
מאמן פנטסטי שמוציא את המקס מקבוצה שאין בה אף סופרסטאר.
מוציא מים מהסלע!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 5:04

זהו
נפרדנו מדרייק גרפינפון, שישב בחוץ ויספור ציפורים נודדדות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויד דיוק בייבי עושה את דוראנט שמח 🤣🤣🤣
דוראנט רעב לנצחונות איזה חיוך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דוראנט נותן כיפים ועידוד שחקן שחקן בנטס

מבין קטן-בינוני
מבין קטן-בינוני
15 בדצמבר 2021 5:11

וואי הנטס ניצחו עם שחקנים שלא ידעתי שקיימים, איזה כיף!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיוויד דיוק 🤣🤣 האח של רדיש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וקסלר אדוארדס😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניקס,שוקעים למצולות קשה במזרח השנה

ברוך רובין
ברוך רובין
15 בדצמבר 2021 6:02

זב האפס תיבודו שהורס קבוצות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת ברוך יש לו קבוצה די פח השנה הם במיקום האמיתי שלהם. עונה שעברה הוא עשה נס שם.
תעבור שחקן שחקן הם נופלים כמעט בכל עמדה מול קבוצות אחרות על הנייר.
הוא מאמן מצויין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אייטון מנגב את הקליר פאת של פורטלנד

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
15 בדצמבר 2021 5:51

יש לך קישור טוב למשחק?

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
15 בדצמבר 2021 6:20

תודה רבה! הבעיה שלי שאיכשהו המחשב שחי ששייך לאינטל, חוסם את האתר הזה שעכשיו הבאת. יש לי קישור אחר שאיכשהו לא נחסם, אבל הוא יותר מידי םעמים נתקע וזה מבאס

Smiley
Editor
15 בדצמבר 2021 6:37
Reply to  Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
15 בדצמבר 2021 6:44
Reply to  Smiley

תודה סמיילי! זה עובד לי!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zvika Bar-Lev

אני רואה בליג פס האמת אבל האשך מביא אחלה לינקים תשמור את האתר חמשחקים הבאים

ברוך רובין
ברוך רובין
15 בדצמבר 2021 6:24

האשך זה הMVP אני במסעדת דגים פנטסטית חדשה שנפתחה פה בין המסעדות הטובות שקיינות, בכללי מסעדות דגים בגלל הדגה האיכותית ברמה מאוד מאוד גבוהה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני יותר כמו גיישון בקטע של בשרים. דגים פחות. שיהיה בתיאבון

אשך טמיר המקורי
15 בדצמבר 2021 6:24

וואו אייטון משחק ללא התנגדות בכלל

אשך טמיר המקורי
15 בדצמבר 2021 6:27

כשצ'ונסי אמר "זו קבוצת חלומותיי" הוא לא ציין שמדובר בסיוטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טנש מקבלים בראש מקובינגטון שסוגר עם 2 צאקות את הרבע חחח

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
15 בדצמבר 2021 6:43

המשחק די נחמד

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
15 בדצמבר 2021 6:49

איזה מהלך אדיר של לילארד וקליעה אדירה של קובינגטון. כיף לראות את זה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Zvika Bar-Lev

ברידגס נרדם בהגנה לקח 2 מטר אחורה (מפתיע שדמיאן לא זרק מהלוגו) וגם עברו אותו כמו אוויר

The Bla bla Man
The Bla bla Man
15 בדצמבר 2021 6:49

קאמבק מרשים של פורטלנד

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
15 בדצמבר 2021 6:53

אני אוהב את פיין. אחלה שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פיין מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן חוגג על ברידגס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוני סנל צץ כל פעם בקבוצה אחרת חח

אשך טמיר המקורי
15 בדצמבר 2021 7:19

חחח נכון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנגרים של פורטלנד צולפים צאקות

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
15 בדצמבר 2021 6:56

עבודת הריכוז של לילארד מרשימה ביותר. משחק ממש חכם עכשיו

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
15 בדצמבר 2021 7:00

לילארד לגמרי מנגב עכשיו

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
15 בדצמבר 2021 7:02

פורטלנד עושים הגנה כרגע וזה עובד להם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קובינגון איזה זבל נהיה כריס פול עובר אותו כמו קונוס ועושה לו מה שהוא רוצה עצוב מה נהיה ממנו פח רציני

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 7:12

ציפיטפוט סגן הרמטכל קיבל עוד 2 מהקו.
ציפי זה שימון, עובד על כולם, לפחות מנסה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן מנגב הפיק אן רול בין פול לאייטון טוחן את פורטלנד כל התקפה איזה אהבלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנד וואן של פאוול שלא היה וואן חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחח קמרון פיין אפילו לא הצליח לגלגל כדור הכדור נעצר לו זה היה מצחיק אבל הוא כמה רמות על שאמאט. פורטלנד מביכים נותנים לפול לזרוק בלי התנגדות מהמקום היחיד שהוא קולע מחצי מרחק חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק שלא יהיה לי הארכה עכשיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיים נחנק בקלאץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זהו ששומרים על פול נורמלי הוא עושה איירבול מטר מהסל אם זה לא הספוט שלו מצד ימין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא ידעתי אבל אשך האם ראית מי עוזר המאמן בפורטלנד ומי לוחש על אוזנו של צונסי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לגלות או שאתה רוצה לחפש? אני מאד ממליץ לחפש אתה תהנה מהתוצאות גם באינדי וגם בפורטלנד רמז. ס.ב ו-ל.פ

אשך טמיר המקורי
15 בדצמבר 2021 7:38

ברוקסי ומי השני?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לויד פירס חחחחח תמיד יש עבודה בליגה

אשך טמיר המקורי
15 בדצמבר 2021 7:47

אוי ויי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פאוול מחרבן מהקו פיסינג דה פירסט טרו

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
15 בדצמבר 2021 7:29

יש הארכה!

אשך טמיר המקורי
15 בדצמבר 2021 7:30

פול מדהים, אין מה לומר. חצי מרחק בלתי עציר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה רק חצי חצי מרחק מצד ימין זה אותו המקום תמיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחח נותנים לפול להגיע לספוט בלי התנגדות וסל קל חחחחחחחחחחחחחחחחחח איזה ליגה יא אלוהים חחחחחחחחחחחחחח קובינגטון זה זבל אורגני כל הערב והמאמנים לא קולטים. כל צד ימין של כריס פול פתוח בלי התנגדות.

אשך יש הסברים מניחים את הדעת לעונות של פורטלנד ואינדיאנה תראה מי עוזרי המאמן שם……הם מחכים שיתפנה המשרה הראשית

אשך טמיר המקורי
15 בדצמבר 2021 7:39

מדהים שהאנשים האלה אשכרה מתפרנסים מכדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואלה פול קלע גם מהצד השני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן הורג את פורטלנד סתם מעיף שלשות וחירבן בקלאץ ובהארכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דמיאן לא שומר בכלל כמו ראס עומד ומסתכל עם העיניים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה סל של פאוול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קראודר פשוט חיסל את דיים אחרי שהורידו ממנו את ברידגס מאז קלע רק סל 1 נראה לי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה קרה פיניקס עושים עבירות ביתרון 3? זה מותר בליגה? רוצים ווי אר אול וויטנס של דיים מהלוגו תנו לו הזדמנות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם זה היה לברון לא היו עושים עבירות היו נותנים לו הזדמנות לווי אר אול וויטנס. דמיאן מקופח זה לא יפה מונטי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נראה שפיין סתם נפל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא היה בכלל עבירה הוא סתם נפל חחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי
15 בדצמבר 2021 7:46

הייתה הארקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקה פשוט בושה

אשך טמיר המקורי
15 בדצמבר 2021 7:43

אין סיכוי שישנו את השריקה בצ'לנג'…

גיא הירוק
Admin
15 בדצמבר 2021 7:46

זה לא היה קל,
זה לא היה יפה,
אבל זה ניצחון.
ניצחון בבאק-טו-באק של משחקי חוץ ללא בוקר.
.
(ללא בוקר, אבל עם אייטון. זו עבודה בתהליך, אבל מתחילים לראות כיוון נכון)
.
בוקר טוב!

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
15 בדצמבר 2021 7:46

מה אתם בוכים כשציפי סגן הרמטכל?
אין וויכוח שהוא לא נמצא עם השופטים וקודח להם במח….

אשך טמיר המקורי
15 בדצמבר 2021 7:46

בשורה התחתונה קבוצה מסודרת בהגנה ובהתקפה שיודעת מה היא עושה מול בלאגן לא מאורגן בשני הצדדים.